یزدفردا "در نشستي كه به رياست استاندار يزد و با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد ، برنامه هاي گراميداشت ميلاد حضرت ثامن الحجج(ع) مطرح و بر گراميداشت اين ايام تاكيد شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" در اين نشست كه در محل مهمانسراي استانداري برگزار شد، با اشاره به عظمت جايگاه حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا(ع) در بين قلوب ايرانيان و شيعيان جهان اظهار داشت: مشهد شهر مقدس و پايتخت معنوي ايران است.
استاندار ادامه داد: طول ايران اسلامي با قدوم مبارك حضرت امام رضا(ع) متبرك شده است و در جاي جاي اين مسير هر ساله برنامه هايي ارزشمندي برگزار مي شود.
وي به وجود امامزادگان در سطح كشور اشاره كرد و گفت: امامزادگان سرتاسر كشور هر كدام دري درخشان از جانب خداوند متعال و مامني براي مومنين و نقاط معنوي براي ارتباط با خداوند متعال هستند.
فلاح زاده افزود: بيشترين سفرهاي مردم در ايران، سفرهاي زيارتي به مشهد مقدس مي باشد كه اين از اهيمت ويژه اي برخوردار است.
استاندار بر برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي ويژه در ايام ميلاد حضرت امام رضا(ع) و دهه كرامت تاكيد كرد.
گفتني است در اين جلسه مديران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي، اوقاف و امور خيريه، سازمان تبليغات اسلامي ، اداره تربيت بدني و صدا و سيماي مركز يزد به ارائه برنامه هاي خود در اين ايام پرداختند.
برگزاري جشنواره ملي خط رضوي، محافل قرآني، تور دوچرخه سوراي، نمايشگاه عكس رضوي و سركشي از خانواده معظم شهداي همنام با حضرت امام رضا(ع) از برنامه هايي بود كه در اين نشست مطرح شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا